maanantaina, heinäkuuta 9

Valmiina jatkamaan



Nyt on selvitty viikosta rippileirillä isosena. Oli ihana leiri <3 Harjottelin ekaa koulupäivää jenkeis ja ruokailussa menin, mun isoskavereiden sijaan, yhteen riparilaisten pöytään kysyy, et voinks mä istuu niiden kaa. Oon niin ylpee ittestäni : ) Huolestuttaa vähä, mitä siis vaihdostaki tulee...

Nyt oon kummiski valmis jatkamaan paperisotaa. Mul on kaks ajankohtast asiaa, jotka pitäis tehä. Yksi on tosiaan isäntäperhe kirje, mut sen mä taidan tehdä vasta ku meen mun siskon luokse. Toinen asia, mikä on mun tehtävälistalla on lääkärintarkastus. Pitäis muistaa varata aika lääkärilt, et saan sen lääkärintodistuksen. Ihan hirvittävä ajatus, koska inhoon puhuu puhelimes, erityisesti sillo, kun kyseessä joku virallinen puhelu. En tiiä, mikä siinä on niin kamalaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti