tiistaina, heinäkuuta 17

Vaihtarikilot!


"IIIKS! Siis ihan kauheeta jos mä lihon jenkeis!" No ei mua se onneks kauheesti huoleta. Toivon et mun host-perhees sit syödään kummiskin semmosta melkoterveellistä kotiruokaa. Vitsaillaan aina kaverin kans, joka lähtee kans vaihtoon, että sit pyöritään takasi Suomeen ku ollaa sit jo niin lihavia : ) Kattoo nyt, miten käy. Oon kummiski tottunu syömään melko terveellisesti, joten jos syö paljo epäterveellisesti tulee ällö olo. Kunhan jaksaa harrastaa tarpeeksi liikuntaa ni eiköhä se vaatekoko pysy sopivana. Enkä mä tiiä olisko muutamien kilojen tuleminen niin kauheeta. Meen sinne asenteella: "syön terveellisesti (välillä saa herkutella) ja pidän vaatekokoni samana"

Tänää ompelin itelleni lökäreitä. Koko oli 38 ja näyttivät kyllä siltä, että sopivat mulle vasta kun olen vaihdosta palannut. Onneksi ne pienen ompelun jälkeen näyttivät jo paremmalta : )

Hei olen hemaisevan näköinen : )
Hiukan lisää ompelua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti