maanantaina, heinäkuuta 23

Olin niin rohkea!


Uskalsin soittaa terveyskeskuksen ajanvaraukseen! Se on oikeesti saavutus multa.
Ekalla kerralla kun soitin sinne ja siel kuulus "olette soittanut terveyskekskuksen ajanvaraukseen. Puhelut nauhoitetaan" suljin luurin. En mä tienny, mitä sinne kuuluis sanoo. Sit kun purkauduin äidil asiasta niin se käski mun kuunnella ohjeet et mitä mun kuuluu painaa.

No uskalsin sit soittaa sinne ja kuulin ton saman jutun ku viimeks. Jäin odottaa ja sielt rupes kuuluu semmost odottelu pimputust ja sielt sanottiin et mun edessä oli kaks ihmistä jonossa ja jos haluisin jättää soittopyynnön ni pitää painaa ykköstä. Painoin ykköstä!

Sit sieltä soitti joku nainen mulle ja pyysin siltä lääkärinajan lääkärintodistusta varten. Sain sen ajan elokuuks.
Eipä ollu niin kauheeta kuiteskaan. Katotaan sit, millane siit lääkärikäynnist tulee : ))))

Oon niin ylpee ittestäni : )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti