keskiviikkona, toukokuuta 2

Pelkää ikävää






















Kun miettisin, että haenko vai enkö ni suurin murheeni oli, kestänkö ikävää. Mun perhe on mulle kauheen tärkee ja juttelen tosi pal mun vanhempien kanssa ja ollaan muutenki läheisiä. Mun isosikon kanssa erityisesti oon läheinen <3 Tietenki mul tulee kauhee ikävä meijän kahta kisuu. Poikaystävä tietenkin vastustaa iha kauheest mun lähtemistä. Tai no oikeestaan mun koko perhe vastustaa mun lähtemistä. Muo hirvittää et jos en saakkaa sielt yhtää kavereita ja sit mul onki vaan koko ajan kauhee koti-ikävä. Muutenki ku oon melko huono enkussa ni koti-ikävää viel pahentais etten ymmärtäis, mitä ne tyypit juttelee. Must tuntuu, et tällaset ajatukset on ihan normaaleja vaihto-oppilaaks harkitsevalta : )

2 kommenttia:

  1. Se on oikeesti ainoo syy miksi tämä siskonen vastustaa lähtöä, että ihan järkyttävä ikävähän sitten tulee..

    VastaaPoista
  2. Mäki oon hakenu vuodelle 2013-2014 vaihto-oppilaaks jenkkeihin, ja itse asiassa Up Education hyväksy mut niiden oppilaaks pari päivää sitten :)) mulla on kans ihan sama pelko, mä oon tosi läheinen mun perheen kanssa, ni pelottaa et mulla tulee ikävä niitä :D

    VastaaPoista