sunnuntaina, toukokuuta 6

Minä

Aattelin et olis kiva kertoo vähä ittestään.

Oon siis Elina 15v. Mulla on kaksi ihanaa siskoa, äiti ja isi. Niin ja sit meil on kaks ihanaa kissaa. Kauheen vaikee jotenkin kertoo mitään ittestä. No tuotaa mulla on ihania kavereita joitten kaa on tosi mukavaa viettää aikaa ja sit mul on ihana poikaystävä.

Harrastan kilpatanssia ja käyn  laulutunneilla. Haen nyt musiikkiteatterilinjalle lukioon. Oon sellane kohtalaisen hyvä koulussa kaikissa muissa aineissa paitsi englannissa, mut jos pääsen jenkkeihi ni se kehittyy huimast.

Mä oon tosi ihmisläheinen ja tykkään työskennellä ihmisten kaa. Haluaisin isona työskennellä lasten, nuorten tai vammasten kaa. Yks mun suurimmista unelmista olis et pääsis joskus lähetystyöhön.

Idea vaihto-oppilaaks hakemiseen ei ollut mikään pitkän harkinnan tulos, vaan lähti siitä, kun eräs nainen kävi puhumassa asiasta meille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti