tiistaina, toukokuuta 8

Haastattelu ohi


Nyt se on sit ohi. Oli melko rento juttu. Haastattelu oli tosiaan Coffee Housessa ja mua hirvitti, miten löydän oikeet ihmiset, mut eipä ollu kovinkaan vaikeeta, ku ne olivat ainoot asiakkaat koko kahvilas. No mun haastattelijat rupes kyselee multa kysymyksii lappuja apuna käyttäen.

Kysymyksiä oli mm.

  • Kerro itsestäsi huonoja ja hyviä puolia
  • Millaisessa talossa asut?
  • Viettääkö perheesi aikaa yhdessä?
  • Ketä sinua tulisi eniten ikävä?
  • Mitä haluaisit muuttaa itsessäsi?
  • Mikä on paikkasi kaveriporukassa?
  • Miten olet tutustunut kavereihisi?
  • Mitä harrastat?
  • Haittaisiko sinua jos host perheesi olisi vanhempi pariskunta tai yksihuoltaja?
  • Siivotaanko teillä kotona paljon?
  • Mikä on lempiaineesi?
  • Miten perheessänne tehdään päätökset?
  • Seuraatko uutisia? Mitä nyt lähiaikoina on tapahtunut?
  • Mikä on elämäsi pahin vastoinkäyminen?
Mun haastattelu kesti tosiaan ainoastaan puol tuntia. Mun kaverilla oli kestänyt puoltoista tuntia, mut mun haastattelijat pysys tosi pal niis kysymyksis eikä kertonu kauheest mitää omii tarinoita. Sain sieltä sit muutaman lappusen mukaan, jotka pitää lähettää AFS:n toimistolle. Enää vaan odotellaan et saan tietää hyväksytäänkö mut : )

Jopa 45 paikkaa : )

3 kommenttia:

  1. Jotenki jänniä kysymyksiä, oisin ehkä ite häkeltyny vähäsen :) Tuntuu liian henkilökohtasilta, mut kai ne on kuitenki tärkeitä.

    VastaaPoista
  2. Hei moi:) Oon itekki hakenu AFS:lle 2013-2014:) mut oon lähössä varmaan dominikaaniseen tasavaltaan:D ei sulla olis viel tota paperii mis lukee et kuink mont paikkaa sin on?:) kiinnostais vaan tietää, koska mulle sanottiin et pidetään vast kesän lopus haastattelu ja et kyl sinne varmasti on viel paikkoja:) et jos on niin voisitko kertoo?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin lapun ja dominikaaniseen tasavaltaan on paikkoja alustavasti 5

      Poista