sunnuntaina, toukokuuta 27

Paperisota alkaa!


Oon niin fiiliksissä. Tosiaan oon saanu jo viime tiistaina tietää, että mut hyväksyttiin vaihtoon Jenkkeihin. Netti ei oo vaan toiminu joten en oo voinu päivittää blogia. Sain keskiviikkona vaihtarisopimuksen, joka oli paksu ku mikä ja piti lukee kokonaan ennen allekirjoittamista. En tajunnu puoliakaan niist jutuista, mut ehkä se ei haittaa. Sain myös käyttäjätunnukset ja salasanan, että voin täytellä paljon lappusia ja lomakkeita sun muuta. Kaikki täytyy täyttää englanniksi, että katotaan, mitä siitäkin oikee tulee : ) Oon hiukan kattellut lomakkeita ja niiden täyttöohjeita enkä todellakaan tajua, mitä niihin pitäisi laittaa, mutta ehkä se mulle tässä selviää. Miten mä kestän ku mun lähtöön on niin niin paljon viel aikaa?

Musta ihan oikeesti tulee vaihto-oppilas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti