perjantaina, kesäkuuta 22

Otsikko keskellä!

Oon niin ylpee itsetäni, koska uskalsin ja osasin muokata blogini mallin html-koodeja ja sain muutettua otsikon ja päivämäärän keskelle. Minua on jo pitkään häirinnyt kun ne ovat reunassa. Löysin täältä loistavan ohjeen, jonka avulla onnistuin helposti. Eikä edes mennyt hermot niin kuin yleensä menee kun yritän vastaavaa. Oon niin ylpee ittestäni. Tosiaan enne ku pääs muokkaamaan sitä html-koodia ni siihe tuli sellane varotus-kyltti jos luki " html-koodin muokkaaminen suoraan voi vaikuttaa joidenkin ominaisuuksien toimintaan, ja sitä suositellaan vain kokeneemmille käyttäjille. Suosittelemme käyttämään ensin mallin suunnittelutyökalua, jonka lisäasetuksista-osiossa voi lisätä CSS-tiedoston" Siis mähä oon oikee ekstra kokenut käyttäjä : ) En ees tiedä, mikä CSS-tiedosto on mut onneks ei tarvi tietää. 

minä muuten olen kokenut jos niin haluan : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti